MARELE PLAN: TRIANON 100 – încă o dovadă că am avut dreptate!

 Cumpanasu

Alexandru Cumpănașu a avut dreptate! Jurnalistul amintește ceea ce a spus în urmă cu un an. Dacă atunci părea SF, acum nu mai este. 

Iată materialul jurnalistic scris de Alexandru Cumpănașu pentru DCNews:

 

În urma cu aprox. 1 an am lansat în spațiul public scenariul unei „TRANSILVANII INDEPENDENTE”, „MOLDOVE MARI” și restul o ROMÂNIE FEDERALĂ.

 

Într-un moment când ideile acestea păreau SF, o cohortă de habarniști sau agenți de influență s-au năpustit să condamne asemenea scenarii „aberante” cum le spuneau „piticii din PĂDURE”… S-au pregătit chiar câteva execuții publice la ordin la adresa mea, dar fără prea mare succes tocmai pentru că erau EVIDENTE, iar presa românească are încă mulți patrioți. La puțin timp după articolele ce au infiebântat și pus în alerta „stipendiarii” diverselor grupuri ce-și propun să rupă România, au venit pe rând confirmări din partea unor mari personalități: Economistul Mircea Coșea, care a confirmat argumentele economice descrise de mine, iar la o lună după fostul șef al SRI Costin Georgescu a confirmat aspectele politice, de inteligence și planul de rupere a țării.

UDMR și Transilvania independentă

După acestea, n-a trecut prea mult și TOT ce am descris s-a transformat în confirmări ale celor acuzați. Astfel, Dodon câștigă președinția Republicii Moldova și Moscova îi trasează la vedere „misiunea” – constituirea unei noi republici moldovenești prin ruperea României, iar Dodon trece la fapte imediat ce se întoarce cu harta cadou de la Putin, cu Modova Mare. UDMR în campania electorală afișează bannere cu Transilvania Independentă  de restul țării și multe alte declarații și indicii, care exprimă clar intenția Budapestei și nu numai pentru ruperea Transilvaniei.

 

Nu le voi trece pe toate în revistă pentru că au curs fluviu confirmările Marelui Plan de „neutralizare” a singurei țări mari regionale stabile și cu perspective de dezvoltare ce ar pune în pericol dacă s-ar realiza interesele nu doar ale Rusiei sau vecinilor dar și ale unor mari puteri europene așa zis „prietene” ale României.

Trianon 100, încercări de destabilizare a României
Pentru a puncta prezentul, ultima și cea mai clară dovadă în confirmarea Marelui Plan vine de la Trianon 100, un soi de departament în MAE maghiar, dar în fapt, o unitate militară ce va executa încercări de destabilizare a României prin: enclavizarea minorității maghiare de pe teritoriul României, îndoctrinării acesteia ca „adevărații stăpâni ai teritoriului”, „folosirea multiculturalismului și drepturilor minorităților” pentru impunerea unei dictaturi a minorității. Lovitura de grație a unității Trianon 100 este în fapt alegerea momentului/pretextului perfect  pentru crearea în centrul țării a unei rebeliuni prin referendum pe modelul Crimeei, dar cu alte mijloace și argumente. Accelerarea planului ce ar fi trebuit pus în practică în apropierea lui 2020, vine din „oportunitatea uriașă” creată de renașterea fantomelor în UE, destabilizarea acesteia prin ruperea UK, dar și prin victoria lui Trump în SUA și a creșterii curentului revizionist pe de o parte în UE și anti UE pe de altă parte. În paralel cu tulburările la care am făcut referire, Ungaria va confisca sau diviza UDMR și va alimenta partide noi apărute din „spuma mării” și care la prima vedere nu au nicio legatură cu Budapesta…

Singurul punct slab al acestui plan inspirat de Rusia și nu numai este opoziția unei părți importante din serviciile secrete maghiare care au o lungă colaborare cu cele românești, tocmai pentru a evita renașterea unor drame pentru ambele popoare.

Trădare internă la momentul potrivit

Un alt impediment îl poate reprezenta chiar Trump care deși a primit în timpul campaniei peste 5 mil. dolari declarați oficial de la firme de lobby apropiate lui Orban și instalarea în apropierea sa a unui strateg de politică externă ce provine din fieful politic de la Budapesta, acesta s ar putea „să-i dea cu flit” lui Orban pentru că România poate finanța firme americane de armament cu mult mai mult decât Ungaria, care are un buget pentru apărare cam cât are România pentru cultură (din păcate pentru cultura română). Într-un joc pragmatic în care doar afacerile primează pentru administrația de la Washington, România are un  avantaj considerabil dacă va ști să îl joace. Însă, nici de Putin, Trump sau Orban nu mă tem eu, ci mai degrabă de trădarea internă la momentul „potrivit”.

Sursa: dcnews.ro

In continuare articolul din 23.10.2016 aparut in DCNews.ro

MARELE PLAN:Transilvania, independentă! Restul, România Federală

Transilvania

Astazi nici macar nu se mai pune problema in termenii clasici ai revizionismului maghiar sau ambitiilor Rusiei.

Este mai degraba o noua intelegere pe deasupra capetelor noastre intre tari din Occident si „traditionalii” doritori de rupere a unui stat mare cum este Romania in Europa. 

Scenariul ar arata asa: formarea unui nou stat independent Transilvania pe baza multietnicitatii, a faptului ca furnizeza peste 50 la suta din PIB si a unei afilieri cultivate intens fata de spatiul germanic, care evident nu se limiteaza la Germania. O astfel de noua Republica ceruta de cetatenii „transilvaneni” ar rupe forta si puterea Romaniei de azi si ar usura substantial misiunea de distrugere a unui stat ce se incapataneaza sa ramana UNITAR, NATIONAL si INDIVIZIBIL.

Informații acumulate în timp, de la centrele de putere

Am lansat in ultimii ani mai multe ipoteze despre escaladarea tensiunilor dintre marile puteri, unele fiind considerate la vremea respectiva ireale sau apocaliptice … si din pacate in mare parte devin tot mai mult o realitate.

Scenariul pe care il prezint are la baza informatii acumulate in timp din toate mediile posibile interne si externe. M-am hotarat sa fac public acest plan deoarece observ tot mai multi pasi spre indeplinirea sa, iar actiunile de punere in aplicare au devenit aproape evidente si „transparente” …

Acest scenariu a existat in diverse etape ale istoriei de 98 ani a Romaniei ca stat unitar, insa niciodata nu a avut un sprijin tacit sau activ atat de larg precum astazi.

Nemultumirea Ungariei, a Austriei si a Rusiei de-a lungul timpului fata de Actul Unirii de la 1 Decembrie 1918 erau firesti, nemaiavand teritorii importante de „muls” pentru economiile lor. Ne-am obisnuit asadar cu frustrarile celor ce au „rupt” din trupul tarii de-a lungul timpului, insa azi nu mai vorbim numai de ei …

Romania trece prin cea mai grea incercare pentru menținerea statului unitar roman. Unitatea, caracterul national si indivizibilitatea Romaniei sunt cuvintele din Constitutia Romaniei ce ard ca ceara fierbinte mainile unora dintre conationalii nostrii si nu numai atunci cand o ating.

Strategia dezmembrării: investiții limitate la Transilvania și dezinformare

In acelasi timp, probabil ca este doar o coincidenta aruncarea majoritatii investitiilor din spatiul germanic in Transilvania si aproape nimic in restul Romaniei. In situatia aceasta, nu este evident ca avem o contributie la PIB mai mare din aceasta zona? Ba da! Dar exact acesta este argumentul: investim in Transilvania pt ca la un moment dat (cum se intampla deja) cetatenii romani de acolo sa isi doreasca ruperea de trupul tarii …

Pentru a pune acest plan in aplicare este suficient sa vedem germenii unei revolte tacite, dar atent cultivate de inraire a transilvanenilor fata de „miticii” de la Bucuresti, cate nu sunt in stare sa imparta „echitabil” bogatia pe care o trimit inspre capitala.

Sunt posturi radio si tv in Transilvania cu cetateni romani, dar cu surse de finantare neclare, care vorbesc tot mai dur despre nevoia de „autoguvernare” a Transilvaniei.

Daca la acestea adaugam atitudinea uluitoare a Germaniei in cadrul negocierilot privind Transnistria, in care au acelasi punct de vedere cu Rusia referitor la recunoasterea de catre Chisinsu a independentei Transnistriei, este simplu sa intelegem ca exista un troc prin care aceasta zona a Europei este „data la schimb” pentru a nu fi ridicate pretentii fata de zonele unora dintre marile puteri sau cine stie, de exemplu solicitarea, asa din senin in ultimii ani, a Germaniei de despagubiri substantiale pentru crimele si razboiul ce aproape a ras Rusia de pe harta …

 

In tot acest context, o Romanie divizata este in beneficiul tuturor: a vecinilor (mult mai mici decat Romania), a Rusiei revansarde, dar si tarilor din spatiul Germanic, care nu au nevoie in Europa de state mari si puternice care sa incurce socotelile „greilor” europeni.

 Federalizarea, pasul doi

Mergand mai departe, acest plan nu include doar crearea unei Republici Independente Transilvanene, dar si o FEDERALIZARE a restului Romaniei, nu inainte de a rupe – daca este posibil – si Moldova din Romania cu Basarabia pentru o noua Republica Independenta „Europeana” … Cu sau fara ruperea Moldovei, planul include federalizarea restului tarii si disparitia caracterului national al statului roman.

O Romanie formata din 5 republici guvernate si administrate regional reprezinta ultimul act pentru „desavarsirea” ambitiilor, frustrarilor si intereselor diversilor actori regionali sau globali in raport cu Romania. Cele 3 state federale ar fi: Moldova (daca nu este alipita Basarabiei), Dobrogea, Oltenia si Muntenia intr-un singur stat.

Uitandu-ma acum cativa ani la un post de televiziune local din Cluj-Napoca, un roman de al nostru vorbea despre Actul Marii Uniri si trecerea Carpatilor de catre trupele romanesti ca despre primul moment in care in Transilvania a inceput sa se simta „mirosul de picioare murdare”. Ei bine acest gen de comentarii nu este rar la unele posturi media din zona intr-o forma mult mai eleganta – evident – despre cheltuirea resurselor si incapacitatea de administrare a Transilvaniei de la Bucuresti. Unii se viseaza deja guvernatori sau chiar Presedinti ai acestei republici, iar momitul tradatorilor cu functii putere si bani nu este nimic nou in istorie.

Nevoia de protectorat străin 

Un alt segment al planului vizeaza demonstrarea unei incapacitati a Romaniei de a se autoadministra fiind astfel nevoie de un „proctectorat” al unora dintre marile puteri. Eliminarea oricarei forme de leeadership politic, administrativ, economic, dar mai ales cultural si crearea unui haos bine organizat, vor reprezenta un alt argument pentru ca romanii sa accepte mai usor „viitorul”.

Eliminarea romanismului, a culturii sau distrugerea istoriei si invatamantului, cumpararea cvasi a totalitatii capitalului romanesc, impunerea in funcții de decizie a unor vasali ai multinationalelor din tarile – care isi doresc o Romanie rupta, slaba si docila – sunt alte cateva elemente ce sunt in plina desfasurare si este suficient sa consultați: topul CCIR privind primele 10000 de companii si structura actionariatului (in special in Transilvania), manualele de istorie sau limba romana – care  nu au nimic in comun cu istoria reala si identitatea noastra, ba chiar denumirea acestora sugereaza ca nu mai este nevoie sa fim romani ci: sa comunicam in stiintele comunicarii de exemplu …

Distrugerea instituțiilor de Apărare

Ultimul act al acestui plan bine chibzuit este invrajbirea sau distrugerea institutiilor care au tinut statul roman in granitele sale pana acum, respectiv, serviciile de informatii, armata, parchetul si justitia.

Faptul ca exista acest PLAN nu inseamna ca ROMANII de peste tot se vor fi resemnat, precum baciul mioritic sa li se ia tara, ci dimpotriva este datoria noastra sa reactionam, sa fim uniti, sa ne intarim statul si cultura. Cu totii iubim acest pamant si fara excese nationaliste putem tine piept. Trebuie doar sa ii tinem pe liderii nostii aproape de patrie, prin mijloace democratice si sa respingem orice exces al celor care vor folosi pretexte pentru a face pe plac „stapanilor lor”.

Sursa: dcnews.ro

In continuare articolul din 26.10.2016 aparut in DCNews.ro

Marele Plan, frontul de Est: operațiunea Odessa, urmată de alipirea Moldovei din România Federală la Moldova lui Dodon

 Rusia

Germania şi Rusia au în acest moment aceeaşi politică atunci când vine vorba despre estul Europei. 

Am descris în articolele precedente intenţiile acestora, dar şi ale altor ţări cu origine slavo-germanică cu privire la România, care e ţinta finală a Marelui Plan, însă până la atingerea punctului final există etape intermediare care vizează vecinătăţile României.

Singurele două state care nu se află încă într-o vasalitate faţă de Rusia sunt Republica Moldova şi Ucraina, însă aceastea reprezintă două ţări extrem de vulnerabile în acest moment din perspectiva apărării militare şi a apartenenţei la alianţe care să le asigure protecţia.

Polonia şi România sunt pentru Rusia, în complicitate cu Germania, Austria, Ungaria şi alte ţări importante din Uniunea Europeană, ţintele finale ale Marelui Plan de desiugoslavizare. Aceasta include ruperea în bucăţi şi în state mici a celor două ţări, astfel încât spaţiul spaţiul europea să nu mai fie tulburat de ţări mari geografic şi demografic.

Mișcarea lui Dodon, pregătită de peste un an

În ceea ce priveşte Republica Moldova, cele scrise acum mai bine de un an încep să prindă contur. A existat atitudine superficială faţă de afirmaţiile lui Igor Dodon după alegerile locale când acesta declara că doreşte federalizarea Moldovei sau cel puţin autonomia unor părţi, respectiv Taraclia şi Găgăuzia.

Ca şi în cazul României, scenariul pentru Republica Moldova include o dezmembrare şi controlare fără a trage un foc de armă cu ajutorul democraţiei şi al corupţiei şi impotenţei liderilor proeuropeni de la Chişinău.

În perioada următoare, dacă Dodon va câştiga alegerile, nu va mai fi nevoie de o presiune a Germaniei pentru recunoaşterea Transnistriei de către Chişinău, Moldova recunoscând prin noul preşedinte independenţa acesteia sau urmând să devină o Republica federală în cadrul Republicii Moldova.

Ca urmare a acestei federalizări vor apărea alte microrepublici constituite de Moscova în parteneriat cu complicii săi europeni, astfel încât să dispară orice fel de urmă a istoriei, culturii şi limbii române.

Unirea Moldovei lui Dodon cu Moldova ruptă de România

Pe de altă parte, curentul aşa-zis unionist va fi unul şi mai puternic, doar că de data aceasta liderul acestui curent va fi Igor Dodon, care în calitate de preşedinte a unei Republici federale controlată, va solicita unirea cu Moldova ce azi face parte din România în vederea creării acelei noi republici independente despre care vorbeam în articolul precedent.

Politica noii conduceri de la Chişinău şi atitudinea agresivă faţă de România este parte a Mareului Plan şi vizează o hărţuire pe termen mediu şi o provocare în acelaşi timp a României.

Ucraina, dată la schimb

Pe de altă parte, Ucraina cea de a doua victimă a viitoarelor acţiuni complice între Rusia şi marile puteri occidentale, atât Ucraina cât şi Republica Moldova fiind date la schimb, la pachet cu România, pentru menţinerea unor relaţii bune şi evitarea unor solicitări de natură teritorială şi financiară din partea Federaţiei Ruse faţă de acestea.

În acelaşi timp, federalizarea Ucrainei ar însemna de facto însăşi recunoaşterea Crimeei, dar şi transformarea unui stat mare precum Ucraina în mai multe republici de mărimea Moldovei sau poate chiar mai mari. Atât pentru Rusia, cât şi pentru Germania, şi o parte dintre ţările occidentale, aceste noi republici ucrainene reprezintă un potenţial uriaş atât din perspectivă geopolitică, cât şi economică.

Pentru Rusia, legalizarea furtului din Lugansk, Doneţk şi alte zone industrializate, din care astăzi sunt preluate cantităţi importante de minereu şi produse necesare industriei de apărare ruseşti, s-ar realiza prin această federalizare, respectiv recunoaşterea autoproclametelor republici ale separatiştilor.

Pentru Germania şi o parte din Occident, pe lângă o pace durabilă cu Rusia şi continuarea unor afaceri profitabile, acest pact de tip Ribbentrop-Molotov cu privire la Ucraina ar presupune împărţirea acesteia în sfere de influenţă şi cedarea de către Rusia a controlului asupra unor teritorii din Ucraina atât de necesare, prin resursele deţinute, industriei germane, italiene, etc.

Republica independentă Odessa, șah la Marea Neagră

Cel mai grav din actul de împărţire/federalizare al Ucrainei, ce nu trebuie înţeles şi asociat cu regionalizarea, va fi crearea unei Republici independente Odessa care se va transforma în principalul avanpost pentru ţinerea în şah a României la Marea Neagră.

În acest fel, România va avea în fapt trei noi vecini faţă de situaţia actuală: Republica Putinistă Moldova, Republica Independentă Odessa şi Republica Federativă Transnistria. Toate aceste noi republici vor fi teritorii în care Rusia îşi va putea amplasa oricând şi oricât aparat militar va considera de cuviinţă.

Toate aceastea fac parte din Marele Plan de destrămare a României şi Poloniei, însă pentru moment Polonia şi-a schimbat radical conducerea şi opţiunile, motiv pentru care România devine principala ţintă atât a Rusiei, cât şi a celorlalte mari puteri tocmai pentru a nu ajunge la puterea şi influenţa pe care Polonia ajunsese să o aibă în cadrul UE, NATO şi chiar la nivel internaţional.

Sursa: dcnews.ro